Věrnost zákazníků = lepší byznys

02.03.2017

Včera mi přišel e-mail se zajímavým dotazem, který mě inspiroval k napsání tohoto článku, proč jsou věrnostní karty tak populární a důležité pro byznys a jak to souvisí se CRM.

Proč je vlastně CRM - neboli systém řízení vztahů se zákazníky důležité?

Pečlivá agenda o zákaznících je klíčová pro rychlé a správné rozhodování. Hodně podnikatelů posuzuje zákazníky jen podle tržeb, tedy podle toho, kolik u nich utratili. Je rozhodně správné evidovat si platební morálku, tržby zákazníka atp, ale to ještě nic nevypovídá o vztahu mezi firmou a zákazníkem.

Je vztah vůbec důležitý?

Ano. Je v dnešní době přímo klíčový. Díky moderním technologiím, aplikacím a srovnávacím portálům lze cenou konkurovat jen na úkor vlastního prodělku. A pokud neprodáváte zrovna zboží, které nikdo na světě jiný nemá, pak vždy bude váš výrobek, služba srovnávána.

Vztah mezi klientem a vaší firmou je stejný jako mezi partnery. Buduje se postupně a čím větší důvěru mezi sebou mají, tím je vztah pevnější. Pokud je pak pevný vztah, nemá partnerka nebo partner touhu "nakupovat" jinde. Totéž platí pro byznys. Není lepších zákazníků, než ti, kteří u nás nakupují trvale.

Jak to souvisí s mobilní aplikací?

Náš CRM systém nejen že nezapomene na narozeniny, svátky, významné události zákazníka, ale umí ještě víc. Automaticky k narozeninám nabídne slevu, poukaz, dárek. Ale ještě nám to nestačilo. Všimli jsme si, kolik lidí používá věrnostní papírové či plastové kartičky. Znáte to. Dáte si kafe a u pokladny vám dají razítko. Když jich máte 10, dostanete nápoj zdarma.

Věrnostní kartička je také o vztahu, proto se jí pochopitelně říká věrnostní. A přesně to je v našem Adam věrnostním systému. Přijdete do obchodu a tam vám přes čtečku zaktivují návštěvu a majitel podniku tak má perfektní kontrolu, za co se vydávají věrnostní body a komu. Po x-té návštěvě se zákazníkovi objeví ve vaší aplikaci předprogramováná sleva nebo dárek. A to vše za zlomek mzdy zaměstnance, který by takové operace měl hlídat.

Chcete vědět jak věrnostní kartička bude pracovat pro váš byznys?

Napište nám na info@redirector.cz nebo zavolejte na 725 256 699