Naštvaný zákazník = nejlepší zákazník

08.03.2017


Teď asi máte pocit, že jsem musel někde přijít o rozum. Proč mám naštvávat zákazníky, abych měl dobré zákazníky? To nedává smysl. Ne, nebojte se. Pokusím se vše uvést na pravou míru v následujících řádcích.

Proč zavádět věrnostní systém?

Věrnostní systém není o tom, předhánět se ve slevách. Nezapomínejte, že každou slevou se připravujete o zisk. Věrnostní systém se dá daleko lépe využít ke zlepšení komunikace se zákazníkem. Víte, jak často zákazník nakupuje, co nakupuje a elektronickÝ věrnostní systém spojený s CRM dává důležité informace o klientovi a naopak klientovi zpětnou vazbu.

"Když se vám podaří otočit nespokojeného klienta na svoji stranu, získáváte tím nejloajálnějšího zákazníka. 

Proč takový zákazník neodejde ke konkurenci?

Právě proto, že s vámi už špatnou zkušenost měl, ale vidí, že máte snahu věc napravit a uznat svou chybu. To zákazníci dokáží ocenit.

Když k přiznané chybě a omluvě přidáte nějaké kredity navíc na další nákup a nebo přidáte pozornost, celou situaci obrátíte ve svůj prospěch.

Vaše mobilní aplikace se tak stane velmi dobrou pracovní silou bez finančních mzdových nároků.

Chcete vědět, jak může být appka užitečná pro váš byznys? Napište nám na info@redirector.cz nebo volejte 725 256 699