en-Jak vám appka vylepší vztah s klienty

26/02/2017

Jak jsme už psali v předchozích příspěvcích, tzv. EXCELLENT SERVICE, tedy perfektní služba, je to, co se dnes stalo rozhodujícím faktorem v obchodě. Férovou (nikoli nejnižší) cenu a perfektní kvalitu již dnes většina zákazníků bere jako standard.



Právě perfektní servis se stává pomyslným jazýčkem na misce vah. Často sami jako zákazníci slyšíme, téměř od každé služby nebo finanční instituce, jak mají perfektní servis, ale to zpravidla jen do zaplacení. Maximálně, když nám chtějí zase něco prodat. Toto ale přeci není péče.

Jak aplikace může pomoci k servisu?

  1. Mobilní aplikace je nejosobnější marketinkový nástroj. Neumím si představit nic osobnějšího, než když se firma dostane zákazníkovi trvale až do kapsy. Není to e-mail, není to letáček, ani webové stránky. Je to vše v jednom a jestě v kapse, kde není váš konkurent.
  2. CRM - neboli řízení vztahů se zákazníky. Jedná se o jedinečnou funkci, která posouvá aplikaci do říše snů nejen pro personalisty, ale především pro majitele firem, protože jak známokvalitní CRM zvyšuje obrat.

Přestavte si, že máte narozeniny a aplikace Vám pošle nejen blahopřání, ale zároveň se vám v aplikaci zobrazí dárkový poukaz, kdy na uplatnění máte např. 10 dní. Zákazník za vámi rád zajde pro uplatnění bonusu.

NEBO

Představte si, že vaše zákazníky potřebujete čas od času svolat na kontrolu, pravidelnou prohlídku nebo něco podobného. Asistentka při velkém množství zákazníků byť jen na jednoho může zapomenout. Ale appka pracuje i za zapomětlivé asistentky. A to za pouhý zlomek její mzdy.

Neříkáme, že když máte aplikaci, máte propustit personalistu nebo asistentku. Aplikace je novým nepostradatelným nástrojem nejen v marketingu, ale dnes již i v personalistice.

Jak mobilní aplikace může pracovat pro vás? Kontaktujte nás na info@redirector.cz nebo na tel.: 725 256 699